Technická zákaznická podpora - T1.5

Technická zákaznická podpora - T1.5

Úřad práce České republiky

Další informace:
Požadavky: aktivní znalost angličtiny, orientace na zákazníka, ochota pracovat na směny 24/7 (různé týmy a směny např. 12h; 10,5h)

Výhodou:
- CCENT nebo CISCO CCNA certifikát – případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou
- zkušenosti se zákaznickou podporou a servisem
- základní znalosti IT, troubleshootingu, networkingu a ticketovacím systému

Description: Level T1.5 network support. Monitoring of trouble ticket system. Basic trouble shooting and resolving incidents. Providing network support and customer status in a complex multi-vendor environment.
Requirements: Advanced English skills (written and verbal) strong customer and service orientation, a logical mind-set, analytical thinking and a passion for problem solving. Basic troubleshooting skills. Willingness to work on shifts 24x7. Different teams and shifts (f.i. 12hrs; 10,5hrs shifts).

dovolená navíc-celkem 5 týdnů, SODEXO stravenky a Flexi pass, možná práce z domu (home office)-do odvolání

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Shrnutí

  • Publikováno: 13.11.2021
  • Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr
  • Místo práce (okres): Brno