Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Úřad práce České republiky

Další informace:
Prokazatelná zkušenost v oblasti zákaznického servisu podmínkou, pokročilá znalost AJ podmínkou, nutná proaktivita a vyjednávací schopnosti, vedení Service Management týmu, poskytování podpory a vedení napříč projekty Service Management týmu, podpora GTS infrastruktury, zodpovědnost za vedení a řízení, poskytování konečného managementu klientům a zákazníkům, nutná znalost ITIL V3, zkušenost s vedením meetingů pro zákazníky, nutná alespoň roční zkušenost se Service a Incident managementem, ochota pracovat ve velkých
týmech podmínkou, analytické dovednosti výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Shrnutí

  • Publikováno: 13.11.2021
  • Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr
  • Místo práce (okres): Brno