menu

Vedoucí odboru životního prostředí a komunálních služeb

Název společnosti
Sídlo společnosti
Mírové náměstí 24/23, 748 01, Hlučín

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Město Hlučín
Tajemník Městského úřadu Hlučín

vyhlašuje výběrové řízení č.11/2025 na obsazení pracovního místa

Vedoucí odboru životního prostředí a komunálních služeb

Charakteristika činnosti:
• Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad.
• Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami.
• Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína.  
• Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru.
• Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků. 
• Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.

Předpoklady: 
Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Požadovaná kvalifikace: 
• Vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.

Jiné požadavky:
• Vysoké pracovní nasazení,
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
• zvládání zátěžových situací,
• velmi dobrá znalost práce na PC,
• schopnost a ochota učit se novým věcem,
• praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
• schopnost vedení zaměstnanců,
• řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Nabízíme tyto benefity:
• Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
• 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
• příspěvek na penzijní připojištění,
• příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, 
• příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
• peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
• různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
• čtvrtletní odměny,
• perspektiva stabilního zaměstnání,
• prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
• vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: 
• Přesné označení výběrového řízení,
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození uchazeče,
• státní příslušnost uchazeče,
• místo trvalého pobytu uchazeče,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče,
• kontaktní telefonní číslo.

Požadované doklady:
• Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení.  Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu: 
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 08.01.2026 do 8:00 hod.

Výběrové řízení se bude konat dne 15.01.2026 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.
Pozvánky k osobnímu pohovoru nebudou zasílány

Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2. poschodí, dveře č. 209, tel. 595 020 223.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení o volném pracovním místě kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.

Informace

Publikováno
9. 12. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Městský úřad Hlučín
Termín nástupu
dohodou, nejlépe ihned
Kontaktní osoba
Dagmar Suchánková, personální úsek
Telefon