menu

Administrativní pracovník / pracovnice

Sídlo společnosti
Mánesova 1684/7, Předměstí, 746 01, Opava
Sírius, příspěvková organizace, je příspěvkovou organizací Moravskoslezského kraje. Poskytuje tři sociální služby v Opavě a Velkých Hošticích, a to domovy pro osoby se zdravotním postižením, chráněné bydlení a odlehčovací službu. Služby jsou poskytovány dětem i dospělým lidem s mentálním a kombinovaným postižením, kterým pomáháme s řešením jejich nepříznivé sociální situace a se zmírněním negativních dopadů zdravotního postižení na kvalitu jejich života. Součástí našich služeb je také základní sociální poradenství a osvěta rodičům, rodinným příslušníkům, opatrovníkům, jiným zainteresovaným osobám i veřejnosti.

Typ organizace: Příspěvková organizace zřízená Moravskoslezským krajem, poskytující sociální služby osobám se zdravotním, především mentálním a kombinovaným, postižením.

Poslání a cílová skupina:
Sírius poskytuje pobytové a podpůrné služby lidem (dětem a mladým dospělým ve věku 1–26 let i dospělým) s mentálním nebo kombinovaným postižením, kteří nemohou žít zcela samostatně v domácím prostředí.

Hlavní poskytované služby:
1. Domovy pro osoby se zdravotním postižením – pobytové kapacity pro klienty s potřebou dlouhodobé péče 
2. Chráněné bydlení – podpora samostatnosti v běžném prostředí za asistence odborného personálu 
3. Odlehčovací služby – dočasná péče nahrazující rodinné prostředí 
4. Sociálně-zdravotní péče – rehabilitace, fyzioterapie, ošetřovatelská a rehabilitační péče

Principy a vize:
• Individuální přístup a plánování služeb podle potřeb klienta
• Podpora osobního růstu klientů a jejich začlenění do běžného života
• Redukce rozdílu mezi „živobytím v instituci“ a samostatným životem ve společnosti Více informací o společnosti naleznete na

Náplň práce: 
• Správa IT zázemí – budete mít pod kontrolou počítače, software a základní síťové prvky, aby vše běželo hladce. 
• Technická podpora kolegů – když něco „zlobí“, vy jste ten, kdo najde řešení (a zachrání den). 
• Evidence a údržba IT vybavení – od aktualizací po inventarizaci, vše bude pod vaší pečlivou správou. 
• Komunikace s dodavateli – objednávky, servisní zásahy, licenční klíče – budete mostem mezi námi a IT světem. 
• Administrativa s přesahem – kromě IT budete zajišťovat běžnou administrativní agendu, která udrží chod organizace v pořádku.

Požadujeme: 
• znalost práce při uživatelské správě informačních a komunikačních technologií 
• aktivní řidič výhodou
• týmovou spolupráci
• flexibilita

Nabízíme:
• pracovní smlouva se čtyřměsíční zkušební dobou, na období jednoho roku, po roce je možné na dobu neurčitou
• pružná pracovní doba
• příspěvek na penzijní připojištění
• stravenky
• zvýhodněný mobilní tarif

Informace

Publikováno
9. 12. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
21 530 - 30 920 Kč
Místo práce
Opava
Termín nástupu
1. 2. 2026, nebo dle domluvy
Kontaktní osoba
Pavla Mackurová
Mobil