menu

specialista/ka zákaznického servisu

Název společnosti
FUJIKOKI CZECH s.r.o. - provozovna Louny

Další informace

Co od Vás očekáváme? Jaké znalosti hledáme? VŠ/SŠ vzdělání aktivní znalost anglického jazyka dovednosti v komunikaci (zejména telefonické) řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) pohotový přístup k řešení (systematicnost, organizační schopnosti) a týmový přístup k práci Co budete dělat? Za co budete odpovědný/á? jednat se zákazníky (správa portálů), získávat informace o jejich potřebách, pohotově předávat získané informace ve firmě zadávat požadavky zákazníků a forecastů do SW Premier, včetně pravidelné aktualizace zajišťovat a organizovat podklady ohledně expedic pro logistiku a sklad (e-maily) koordinovat vztahy mezi potřebami zákazníků a výrobou každodenně kontrolovat nedostatky ve skladech (shromažďovat a aktualizovat informace v SW Premier) zpracovávat přehledy na základě požadavků senior manažera nebo vedoucího zákaznického servisu Co Vám můžeme nabídnout? nástup možný IHNED s pracovní smlouvou na dobu určitou pracovní doba od 7:00 do 15:30 hodin a pracoviště v Průmyslové zóně Louny dovolená 25 dní + dotované stravování (obědy) Přípěvek na penzijní připojištění Příspěvek na stravu Bonusový systém E-Cafeterie (Edenred) Odměny a příspěvky u příležitosti životních a pracovních výročí a událostí Firemní akce pro zaměstnance Věrností bonusy za odpracované roky ve firmě kontakt: tel.: 415626580, e-mail: informace@fkc.cz

Informace

Publikováno
4. 11. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce