menu

Referent oddělení facility

Sídlo společnosti
Divadelní 1365/4, 58601, Jihlava
Jsme příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující roli kulturní a destinační agentury.

Brána Jihlavy je příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující kulturu a cestovní ruch. Úkolem referenta oddělení facility je zajišťování technické správy ve svěřených objektech – Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova a spolupracovat s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí) včetně administrativy. Vede agendu majetkové správy organizace – evidenci majetku, zabezpečuje inventarizaci, aktualizuje stav majetku organizace.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Referent oddělení facility

Náplň práce

  • Asistence při zajištění technické správy a provozu svěřených objektů.
  • Správa objednávek, smluv a limitovaných příslibů v systému pro oddělení facility a měsíční sledování jejich čerpání.
  • Zajišťování užívání veřejného prostranství pro stavební řízení vedená oddělením facility a s tím spojená administrativa.
  • Administrativní podpora evidence majetku.
  • Plánování a řízení veškeré úklidových prací.
  • Komunikace s nájemci a dodavateli služeb a zboží, vystavování objednávek na zboží a zařízení.
  • Koncepční a organizační spolupráce na modernizaci vybavení objektů.
  • Spolupráce s dotčenými odbory magistrátu města Jihlavy.
  • Spolupráce při zadávání a zadávání měsíčních odečtů energií v objektech do systému Energy Broker.
  • Spolupráce při zprávě a údržbě hardware a software, asistence při správě IT.
  • Spolupráce při zprávě vozového parku.
  • Spolupráce při zadávání výběrových řízení.
  • Reporting facility managerovi organizace.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání,
  • řídící a organizační schopnosti,
  • orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací,
  • komunikativnost, práce v týmu
  • znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni,
  • časová flexibilita,
  • znalost příslušné legislativy.

Nabízíme

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu,
  • podpora profesního i osobního růstu,
  • práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou),
  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 10. platové třídy), osobní příplatek, čtvrtletní odměny,
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office,
  • 25 dnů dovolené ročně,
  • 3 dny zdravotního volna („sick days“),
  • stravenky v hodnotě 170 Kč,
  • služební notebook a mobilní telefon.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 10. prosince 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz.

1) motivační dopis,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem,
3) čestné prohlášení o bezúhonnosti, které lze nahradit výpisem z evidence rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 17. prosince 2025.

Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace.

Kontakt.
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Ing. Soňa Krátká
Tel.: +420 731 540 526
reditel@branajihlavy.cz 
www.branajihlavy.cz 
https://www.facebook.com/branajihlavy 

Informace

Publikováno
7. 11. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Jihlava
Termín nástupu
možný 1. 1. 2026
Kontaktní osoba
Ing. Soňa Krátká - ředitelka organizace
Mobil