Brána Jihlavy je příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující kulturu a cestovní ruch. Úkolem referenta oddělení facility je zajišťování technické správy ve svěřených objektech – Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova a spolupracovat s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí) včetně administrativy. Vede agendu majetkové správy organizace – evidenci majetku, zabezpečuje inventarizaci, aktualizuje stav majetku organizace.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Referent oddělení facility
Náplň práce
- Asistence při zajištění technické správy a provozu svěřených objektů.
- Správa objednávek, smluv a limitovaných příslibů v systému pro oddělení facility a měsíční sledování jejich čerpání.
- Zajišťování užívání veřejného prostranství pro stavební řízení vedená oddělením facility a s tím spojená administrativa.
- Administrativní podpora evidence majetku.
- Plánování a řízení veškeré úklidových prací.
- Komunikace s nájemci a dodavateli služeb a zboží, vystavování objednávek na zboží a zařízení.
- Koncepční a organizační spolupráce na modernizaci vybavení objektů.
- Spolupráce s dotčenými odbory magistrátu města Jihlavy.
- Spolupráce při zadávání a zadávání měsíčních odečtů energií v objektech do systému Energy Broker.
- Spolupráce při zprávě a údržbě hardware a software, asistence při správě IT.
- Spolupráce při zprávě vozového parku.
- Spolupráce při zadávání výběrových řízení.
- Reporting facility managerovi organizace.
Požadujeme
- SŠ vzdělání,
- řídící a organizační schopnosti,
- orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací,
- komunikativnost, práce v týmu
- znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni,
- časová flexibilita,
- znalost příslušné legislativy.
Nabízíme
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu,
- podpora profesního i osobního růstu,
- práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou),
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 10. platové třídy), osobní příplatek, čtvrtletní odměny,
- pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office,
- 25 dnů dovolené ročně,
- 3 dny zdravotního volna („sick days“),
- stravenky v hodnotě 170 Kč,
- služební notebook a mobilní telefon.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 10. prosince 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz.
1) motivační dopis,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem,
3) čestné prohlášení o bezúhonnosti, které lze nahradit výpisem z evidence rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 17. prosince 2025.
Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace.
Kontakt.
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Ing. Soňa Krátká
Tel.: +420 731 540 526
reditel@branajihlavy.cz
www.branajihlavy.cz
https://www.facebook.com/branajihlavy