menu

Inženýr zákaznické kvality (m/ž)

Název společnosti
AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o.-Velký Osek

Další informace

První kontakt: Koubek Michal, tel.: 778 765 528 e-mail: m.koubek@ais-systeme.de Náplň práce: Péče o svěřené zákazníky v oblasti kvality – komunikace, jednání o kvalitativních tématech, účast na zákaznických auditech a zkouškách. Zodpovědnost za řešení zákaznických reklamací – analýza příčin, návrh a sledování nápravných opatření (8D reporty). Přejímka reklamací u zákazníka, řízení a vyhodnocování reklamační databáze. Spolupráce při plánování a zavádění opatření určujících kvalitu nových projektů. Přenos požadavků zákazníka do interních procesů výroby, plánování a logistiky. Aktivní účast na procesech zlepšování kvality, implementace výsledků auditů a zákaznických požadavků. Spolupráce na provádění interních a procesních auditů dle ISO 14001 a VDA 6.5. Požadujeme: SŠ/VŠ technického směru. Praxi v oblasti kvality min. 1 rok (ideálně v automotive prostředí). Komunikativní znalost anglického jazyka, němčina výhodou. Znalost nástrojů kvality (8D, Ishikawa, PPM, Formel Q, zákaznické portály). Řidičský průkaz sk. B. Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu. Výhodou: Certifikace Auditor VDA 6.5. Zkušenost s vedením zákaznických jednání a reportingem. Nabízíme: Stabilní pracovní pozici v silné mezinárodní společnosti. Možnost profesního rozvoje v oblasti zákaznické kvality. Podporu odborného vzdělávání a certifikací. Příspěvek na stravování, benefity dle interní politiky.

Informace

Publikováno
13. 10. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
60 000 - 70 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce