menu

Manageři obchodní galerie

Název společnosti
VALATRANS a.s. 05

Další informace

Hlavní náplň práce • zajištění bezproblémového každodenního provozu obchodní galerie • komunikace s nájemci, správa nájemních smluv, evidence a kontrola plateb • dohled nad údržbou, úklidem, ostrahou a technickými službami • spolupráce s marketingem na propagačních akcích, eventech a kampaních • organizace a koordinace sezónních eventů (např. Vánoce, farmářské trhy, dětské dny) • kontrola a správa reklamních ploch (LightBoxy, bannery, LED) • řešení podnětů, reklamací a zajištění kvalitního servisu pro návštěvníky i nájemce • reporting vedení společnosti, návrhy na zlepšení chodu galerie ________________________________________ Požadované znalosti a dovednosti • zkušenost s řízením provozu, retail managementem nebo správou objektů výhodou • přehled o marketingu, event managementu a obchodní komunikaci • organizační a vyjednávací schopnosti • dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel), výhodou Canva či obdobné nástroje • schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů • komunikační dovednosti a profesionální vystupování ________________________________________ Osobnostní předpoklady • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost • proaktivní přístup, schopnost koordinace více úkolů najednou • orientace na výsledek a spokojenost klienta • schopnost vést menší tým a motivovat kolegy ________________________________________ Nabízíme • zázemí stabilní společnosti a přátelský tým • možnost podílet se na rozvoji moderní obchodní galerie • prostor pro vlastní nápady a kreativitu • odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity životopisy zasílejte na adresu: personalni@valatrans.com

Informace

Publikováno
5. 9. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce