menu

Asistent / asistentka obchodní ředitelky

Název společnosti
RENOVA, s.r.o. - provozovna

Další informace

Kontakt zasláním životopisu na adresu petra.sutova@vodomery.cz. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou) - zkušenost s administrativou či obchodní podporou - dobrá znalost MS Office, výhodou Helios a Raynet CRM (není podmínkou) - pečlivost, systematičnost, schopnost samostatné práce - aktivní přístup a komunikační dovednosti - základní znalost angličtiny. Náplň práce: - kompletní podpora obchodní ředitelky (administrativní i organizační) - koordinace obchodní agendy, hlídání termínů, příprava podkladů pro vedení - příprava a evidence nabídek, smluv, objednávek, reportů, podkladů pro výběrová řízení - komunikace mezi obchodním týmem, backoffice a vedením společnosti - zpracování dat v systémech Helios a Raynet, reporting výsledků - spolupráce na zlepšování interních procesů a digitalizaci obchodní agendy - jednání s úřady, organizace meetingu - péče o zákazníky (cenotvorba, objednávky). Nabízíme: - pružná pracovní doba, možnost profesního růstu - přátelský kolektiv, moderní prostředí - 5 týdnů dovolené, stravování, penzijní připojištění - fixní plat + variabilní složka - nástup možný ihned.

Informace

Publikováno
20. 10. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce