menu

Obchodní referent/ka

Název společnosti
TROMA, spol. s r.o.

Další informace

CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ: komunikace v angličtině se zahraničními dodavateli a zákazníky z celého světa kompletní zpracování obchodních případů, od poptávky k dodávce, nákup zboží a materiálu fakturace administrativní činnost spojená s chodem společnosti zpracování evidence EKO-KOM, ASEKOL, dokumentace ISO a BOZP, další administrativní práce komunikace se zákazníky a dodavateli příjem zboží do skladu a výdej zboží ze skladu práce se systémem MONEY S3, zpracování tabulek v Excelu, práce s Wordem obsluha zákazníků ve firemním showroomu a prodejně CO OD VÁS OČEKÁVÁME: pečlivost, spolehlivost a odpovědnost komunikativnost, flexibilitu, loajalitu a přátelské jednání - pro obchodní činnost výbornou znalost anglického jazyka ústně i písemně bezproblémovou práci s počítačem, Excel, Word, PowerPoint středoškolské vzdělání, strojírenské zaměření výhodou řidičský průkaz skupiny B nevyžadujeme předchozí praxi, vhodné i pro absolventy znalost dalšího cizího jazyka výhodou vysokoškolské vzdělání výhodou vzhledem k možnosti kariérního růstu NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, stravovací paušál První kontakt: e-mailem, telefonicky

Informace

Publikováno
22. 10. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
31 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce