menu

Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu

Název společnosti
ALDOTRADE s.r.o. - Holešov

Další informace

pracoviště Holešov - Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů - Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost. - Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda - Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy - Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: prace@aldotrade.cz, následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.

Informace

Publikováno
27. 10. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
27 000 - 32 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce