menu

ADMINISTRATIVNÍ KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA provozu

Název společnosti
KAJA s. r. o.

Další informace

Nástup možný ihned Kontaktní osoba Gotwaldová Karla, e-mail: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní náplň: • organizace přepravy zásilek – objednávky dopravců, sledování termínů, • komunikace s dodavateli, zákazníky a výrobou, • zpracování a kompletace podkladů pro fakturaci, • evidence zakázek, přijatých objednávek a plateb, • správa pošty, datové schránky, archivace dokumentů, • jednoduché reporty a přehledy pro vedení, • podpora vedení při zajištění chodu výroby a kanceláře. Očekáváme: • zkušenost s administrativou nebo ekonomikou (fakturace, sklad, objednávky…), • základní znalost účetnictví a programu POHODA, • výbornou znalost práce s PC (Google Workspace / MS Office), • schopnost psát všemi deseti a rychle reagovat, • pečlivost, logické uvažování, samostatnost – nepotřebujeme kontrolovat každý krok, • příjemné a profesionální vystupování při komunikaci s partnery, Nabízíme: • férové a přímé jednání, • stabilní práci v týmu, který táhne za jeden provaz, • možnost částečné práce z domova po zaučení, • prostor pro růst a zapojení do firemních procesů, • odpovídající plat dle zkušeností. Výhodou je: • zkušenost z výrobní firmy nebo logistiky, • orientace ve skladovém hospodářství, • praxe v menším týmu, kde se řeší „všechno od A do Z“. Nabízíme: Stravenkový paušál 100 Kč/den a další firemní benefity

Informace

Publikováno
17. 10. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
32 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce