menu

Specialista/tka zákaznické podpory

Název společnosti
EMEA s.r.o. - Zlín

Další informace

Nástup možný ihned na dobu určitou. Pokud rádi komunikujete s lidmi, máte příjemný projev a chcete pomáhat zákazníkům s jejich dotazy, ozvěte se nám. Náplň práce • příjem a vyřizování telefonických dotazů, • poskytování přesných a srozumitelných informací, • práce s interním systémem, • spolupráce na zajištění plynulého chodu zákaznické linky. Požadujeme • ukončené středoškolské vzdělání, • minimálně 6 měsíců zkušeností v oblasti zákaznického servisu, • znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 (doloženou certifikátem), • příjemný a srozumitelný verbální projev, • ochotu pracovat ve směnném režimu (denní/noční), • základní dovednosti práce s PC, • spolehlivost a týmovou spolupráci. .. Pozice je vhodná také pro uchazeče se zdravotním postižením (OZP). Směny • Denní směna: 08:00 – 20:00 • Noční směna: 20:00 – 08:00 • V rámci zachování kvality poskytovaných služeb požadujeme odpracovat 2 směny měsíčně přímo v prostorách našeho klienta v Praze (08:00 – 16:00), kde probíhá supervize, předávání zpětné vazby a pravidelné doškolování. Nabízíme • u pražských směn kompletně hrazené ubytování, cestovné a příspěvek na stravné, • stabilní zaměstnání na dlouhodobém projektu se společenským přesahem, • Úvodní zaškolení probíhá přímo ve Zlíně.

Informace

Publikováno
2. 9. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
30 000 - 36 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce