menu

ASISTENT/ ASISTENTKA KANCELÁŘE (BACKOFFICE)

Název společnosti
Girasole, sdružení pro pomoc a rozvoj z.s.

Další informace

15.9.2025 - vedení administrativní agendy organizace, příprava a správa dokumentů, smluv, podkladů pro účetnictví, evidence pošty, faktur a dalších dokladů, organizace schůzek, jednání a firemní komunikace, podpora při přípravě projektů, žádostí o dotace a reportů, spolupráce s vedením a týmem služeb, péče o chod kanceláře (materiál, drobná logistika). Min. SŠ, praxe v administrativě, sekretariátu nebo backoffice výhodou, znalost práce na PC (Word, Excel, e-mailová komunikace), ŘP sk. B - aktivní řidič. KONTAKT: ŽÁDOST VČ. OSOBNÍHO PORTFOLIA (SEZNAM ZPRACOVÁANÝCH ČI REALIZOVANÝCH PROJEKTŮ) ZAŠLETE NA info@girasole.cz

Informace

Publikováno
10. 9. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
24 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce