menu

Administrativní pracovník-pracovnice/Obchodní asistent-ka

Název společnosti
GOLD FREN s.r.o.

Další informace

Nástup dle dohody. Náplň práce: - vyřizování emailových a telefonických poptávek a objednávek (přijaté i vydané), - příprava a odesílání zásilek po ČR i do zahraničí pomocí spedičních firem (UPS, FedEx, Schenker aj.), včetně logistické organizace a podkladů pro celní odbavení, - tvorba expedičních štítků a práce v účetním programu Pohoda, - základní administrativní agenda, práce v MS Excel, Word, Outlook, - vítání a ohlašování návštěv, spolupráce s kolegy napříč firmou, - občasná komunikace se zahraničními zákazníky (e-mail/telefon) - angličtina není nutnou podmínkou, ale její znalost je velkou výhodou. Požadavky: - praxe v obchodní nebo administrativní korespondenci, schopnost srozumitelně a kultivovaně vyjadřovat myšlenky, - schopnost učit se nové věci, - organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, - příjemné a profesionální vystupování, - znalost účetního programu Pohoda a komunikace v AJ výhodou. Nabízíme: - stabilní zaměstnání ve prosperující a moderní české firmě vyrábějící brzdové komponenty, - práci v přátelském kolektivu a příjemném prostředí, - adekvátní finanční ohodnocení s možností každoročního růstu, - pracovní doba 7:30 - 16:00, - možnost účasti na evropských veletrzích (Itálie, Německo). - příspěvek na stravování, prémie za aktivitu Možnost práce i na zkrácený úvazek. Vhodné i pro OZZ a absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Informace

Publikováno
27. 8. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
24 000 - 34 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce