menu

Asistentka obchodu pro maďarský trh

Název společnosti
Bambarrier s.r.o. Home office

Další informace

Místo výkonu práce: Česko - Home office dle bydliště Asistentka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek - práce v systému CRM. Požadavky - znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost maďarského jazyka slovem i písmem- úroveň C2, anglický jazyk na úrovni B1-výhodou, není však podmínkou, energické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky, služební notebook. První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.

Informace

Publikováno
18. 9. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 32 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce