Další informace
								První kontakt e-mailem.
Jsme společnost zabývající se projekcí, výrobou a montáží hliníkových oken, dveří, světlíků, bezrámových konstrukcí, zimních zahrad a dalších, zejména atypických řešení z tohoto oboru. Hledáme do našeho kolektivu administrativní pracovnici, asistentku ředitele.
 
Náplní práce je zajištění chodu kanceláře a administrativa firmy, zejména:
 - vyřizování telefonátů a korespondence (evidence přijaté a odeslané pošty, přijímaní pošty a balíčků, pochůzky na poštu apod.) 
- péče o kalendář vedení společnosti, o návštěvy
- příprava podkladů a úzká spolupráce a vedením firmy, účetní (ekonomický software Pohoda), IT a úřady 
- příprava a evidence dokumentů, jejich digitalizace a archivace 
- administrativní podpora pro vedení, montáže a výrobu firmy 
- péče o administrativu vozového parku společnosti (zajištění servisu, pneu, dálniční známky atd.) a majetku
- nákup kancelářských potřeb, zásob do kuchyňky, prac. oděvů, sjednávání ubytování montážníků apod. 
 - komunikace s některými úřady - např. pojišťovny (vozidla, majetek)
Podstatné je mít:
 - znalost práce na PC (MS Office - word, excel, outlook)
 - organizační a komunikační schopnosti
 - výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky
 - ochotu, odpovědnost, spolehlivost a samostatnost 
 - cizí jazyk, popřípadě řidičský průkaz sk. B je vítanou dovedností, nikoliv však podmínkou
Nástup dle vzájemné domluvy, nejdříve 1. 10. 2025. Jde o práci v kanceláři na adrese sídla firmy, zaškolení je samozřejmostí, podstatná je chuť učit se nové věci. Praxe na podobné pozici je vítána, není však podmínkou. Více informací na dané mailové adrese.