menu

Administrativní pracovník majetkového oddělení ( m/ž )

Název společnosti
OPTIMIA facility s.r.o. - pracoviště: Strojírenská 4/7

Další informace

VYHRAZENO PRO OZP NÁPLŇ PRÁCE -Správa majetkového/technického oddělení. Převážně v oddělení majetku (kontrola a úprava v systémech QML, EXCEL). Evidence majetku, vypracovávání předávacích protokolů, inventarizace, administrativa s tím spojená. Další drobné úkoly majetkového/technického oddělení. PRACOVNÍ DOBA-8-12 (možná změna např. na 10-14, organizačně podle oddělení) POŽADUJEME: bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, Co Vám můžeme nabídnout-: - perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání, práci v prostředí české společnosti Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz PROSÍME NENAVŠTĚVOVAT PRACOVIŠTĚ, KONTAKTNÍ OSOBA TAM NENÍ K ZASTIŽENÍ v případě zajmu zašlete životopis!

Informace

Publikováno
26. 9. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
11 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce