Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský - Hroznová 2
Další informace
Telef.kontakt po-pá 9-14 hod.
Náplň činnosti:
o Eviduje a distribuuje operativní dokumentaci ředitele ústavu a ředitele Kanceláře ústavu.
o Vede administrativní agendu ředitele Kanceláře ústavu.
o Organizačně zajišťuje jednání a porady ředitele Kanceláře ústavu a vyhotovuje zápisy z porad Kanceláře ústavu.
o Zajišťuje technický chod ředitelství a Kanceláře ústavu.
o Koordinuje plnění úkolů dané ředitelem Kanceláře ústavu.
o Provádí inventarizaci majetku ředitele ústavu a pracovníků Kanceláře ústavu a je předsedou Dílní inventarizační komise.
o Vystavuje objednávky a provádí veškeré další úkoly z pozice zadavatele v systému VEMA.
o Zpracovává docházku zaměstnanců Kanceláře ústavu v rozsahu stanoveném ředitelem Kanceláře ústavu.
Nabízíme: 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna navíc, příspěvek na stravování formou paušálního příspěvku, možnost využití rekreačních a ubytovacích zařízení organizace, stabilitu zaměstnání, příspěvek na penzijní připojištění.