menu

asistent/asistentka obchodního oddělení (m/ž)

Název společnosti
Adast Systems, a.s.

Další informace

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, možnost prodloužení. Co bude Vaší náplní práce: - vyhledávání nových potenciálních zákazníků (práce s AI, sociální sítě) - příprava podkladů pro kolegy a kolegyně z obchodního týmu - práce s CRM systémem, sledování a reportování obchodních výsledků - budování a udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky Co od Vás očekáváme: - pečlivost, systematičnost, samostatnost, organizační schopnosti a proaktivní přístup - znalost nástrojů sady MS Office (Word, Excel, Outlook) - schopnost vést obchodní jednání a prezentovat produkty - řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat - znalost anglického jazyka na úrovni B2 podmínkou, znalost dalšího jazyka výhodou (španělština, francouzština, němčina) - předchozí pracovní zkušenosti na podobné pozici nejsou podmínkou, rádi Vás všechno naučíme - místo výkonu práce: Adamov (okres Blansko) Co nabízíme: - hlavní pracovní poměr - fixní mzda a provize za získání nového zákazníka - flexibilní pracovní doba - zaměstnanecké benefity (např. telefon, notebook, příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál) - možnost kariérního růstu a zapojení do technicky náročných projektů Kontakt možný osobně, telefonicky na č. 737 217 751 - Ing. Eva Martinková, HR specialistka nebo na e-mail. adrese: hr@adast.group

Informace

Publikováno
30. 9. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
25 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce