menu

Back Office & Hlavní uživatel ERP Helios Inuvio

Název společnosti
EKOBAL ROŽNOV s.r.o.

Další informace

Náplň práce • správa a podpora ERP systému Helios Inuvio (uživatelská nastavení, evidence, řešení požadavků kolegů) • spolupráce s dodavatelem systému a koordinace změnových požadavků • školení a podpora uživatelů v rámci firmy • zadávání a kontrola dat v systému, dohled nad správností procesů (objednávky, fakturace, sklad, výroba) • podpora obchodního a výrobního oddělení – administrativní agenda, příprava dokumentů, reportů a podkladů pro vedení • aktivní účast na zlepšování interních procesů a efektivním využívání ERP • další běžná administrativa spojená s chodem back office Požadujeme • SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru • zkušenost s ERP systémem (znalost Helios Inuvio velkou výhodou) • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook) • pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly • komunikativnost a ochota pomoci kolegům • výhodou je praxe na obdobné pozici (back office, administrativní podpora, interní IT/ERP koordinátor) Nabízíme • práci v přátelském kolektivu rodinné společnosti s dlouholetou tradicí • možnost odborného růstu v oblasti ERP a firemních procesů • odpovídající finanční ohodnocení • pružnou pracovní dobu a občasnou práci z domova • Sick days • nástup možný ihned

Informace

Publikováno
26. 8. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
25 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce