menu

Administrativní pracovník IT- M/Ž

Název společnosti
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. Brno

Další informace

První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 do 13:00 hod. VYHRAZENO pro OZP NÁPLŃ PRÁCE-o Podpora IT týmu při administrativních úkolech o Zajištění funkčnosti operačních systémů na svěřené pobočce - aktualizace SW o Dohled nad provozem PC a NTB firemní pobočky o Práce v interním systému společnosti o Práce v IT HelpDesku o Evidence IT techniky firemní pobočky, předávací protokoly o Ostatní drobné IT úkoly dle potřeby vedoucího IT oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny dle dohody POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené

Informace

Publikováno
9. 7. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
5 500 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce