menu

Pracovník/ce call centra

Název společnosti
EMEA s.r.o.

Další informace

pracoviště Hulín - Náplň práce: Pracovník/ce do call centra na komunikaci se zákazníky přes telefon. Hlavním úkolem vždy bude představení služby, výhody produktu nebo jen poprodejní péče o stávající zákazníky s přátelským přístupem. Nejde o neosobní volání. Zodpovědná a samostatná pozice. Zapisování požadavků do interního systému - Hledáme: Komunikativní a spolehlivé kolegy, na aktivním telemarketingu po telefonu. Co neumíte, rádi Vás naučíme a zaškolíme (Zkušenosti v call centru výhodou, nikoliv však podmínkou). Vhodné i pro osoby se zdravotním omezením (OZP/OZZ). Zodpovědnost a samostatnost. Znalost češtiny – slovem i písmem, Znalost práce na PC a orientace na internetu, technická orientace. Umění naslouchat, vysvětlit, poradit – a nebojíte se zeptat, když si nejste jistí - Nabízíme: Zaškolení od zkušených kolegů, které vám dá jistotu, pracovní doba (Po-Pá 8,00 -16,30 hod.), Základní mzdu + odměny na základě výkonu, Prostor pro osobní růst, příspěvek na stravování, káva na pracovišti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned - Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: miloslava.holaskova@emea.cz.

Informace

Publikováno
16. 7. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
22 000 - 28 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce