menu

asistent/ka pro pobočku v USA

Název společnosti
RETIGO s.r.o.

Další informace

NÁPLŇ PRÁCE: - Administrativní podpora americké pobočky (e-maily, podklady, dokumentace) - Koordinace dodávek zboží z ČR do USA (plánování, celní agenda, komunikace s dopravci, sledování zásilek) - Komunikace s americkým týmem (obchodní zástupci, sklad, administrativa) - Tvorba kalkulací, podkladů pro nabídky a pravidelných reportů - Evidence a kontrola účetních dokladů souvisejících s americkou pobočkou (např. faktury, dodací listy) a kontrola stavů skladu - Spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou (výroba, sklad, finance) POŽADUJEME: - Výbornou znalost anglického jazyka (slovem i písmem - každodenní komunikace s USA) - ideálně stupeň B2 NABÍZÍME: - Zajímavou a různorodou práci v mezinárodním prostředí - Zázemí stabilní české výrobní společnosti - Možnost denního využívání angličtiny - Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení - Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, poukázky na relaxaci, firemní akce) - Flexibilní pracovní dobu PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na: personalni@retigo.cz

Informace

Publikováno
29. 7. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
17 000 - 20 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce