menu

Vedoucí oddělení veřejných zakázek

Název společnosti
Sídlo společnosti
Máchova 201, 471 27, Stráž pod Ralskem
DIAMO, státní podnik, se sídlem ve Stráži pod Ralskem je organizací, která realizuje zahlazování následků hornické činnosti po těžbě uranu, rud a části uhelného hornictví v České republice.

Máte zkušenosti s veřejnými zakázkami a orientujete se v příslušné legislativě? Umíte koordinovat tým a řídit činnosti napříč útvary? Pokud vás láká práce ve stabilním státním podniku a chcete být součástí odborného týmu na odštěpném závodu Stráž, hledáme právě vás!

Nabízíme 6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování ve výši 150 Kč na den, pravidelné prémie a další zaměstnanecké výhody, které oceníte jak v profesním, tak osobním životě.

Náplň práce

  • vedení oddělení veřejných zakázek (3 referenti),
  • administrace a realizace veřejných zakázek odštěpného závodu,
  • realizace procesu veřejných zakázek v elektronickém nástroji Tender arena,
  • metodická podpora a zlepšování procesu administrace veřejných zakázek a zakázek malého rozsahu,
  • koordinace činností s ostatními útvary odštěpného závodu v rámci zadávání veřejných zakázek,
  • zpracování plánu nákupu a plánu veřejných zakázek odštěpného závodu,
  • statistika a výkaznictví o veřejných zakázkách odštěpného závodu,
  • plnění dalších úkolů stanovených ředitelem odštěpného závodu.

 

Požadované vzdělání

  • minimálně vysokoškolské bakalářského studijního programu (právní nebo ekonomický směr)

 

Další požadavky

  • praxe v oblasti veřejných zakázek (min. 2 roky),
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
  • profesionální vystupování, zodpovědnost, samostatnost, diskrétnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, bezúhonnost,
  • ochota dalšího rozvoje a vzdělávání,
  • zkušenost s fungováním elektronického nástroje Tender arena (výhodou),
  • řidičský průkaz sk. B,
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office, WORD, EXCEL, ASPI atd.),
  • zkušenosti s řízením týmu (výhodou).

Nabízíme

  • zázemí stabilní české společnosti,
  • pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení,
  • zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou,
  • pružnou/pevnou pracovní dobu,
  • možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních),
  • možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti,
  • nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP) jako například:
    • dovolená v délce 6 týdnů
    • čtvrtletní prémie
    • po zapracování možnost home office
    • mimořádná roční odměna
    • příspěvek na stravování
    • příspěvek na rekreaci
    • odměny při pracovních a životních výročích
    • příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, soukromé životní pojištění nebo dlouhodobý investiční produkt.

V případě zájmu o pracovní nabídku zašlete životopis spolu s průvodním dopisem.

Informace

Publikováno
17. 7. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Stráž pod Ralskem
Termín nástupu
01.11.2025, popř. dle dohody
Kontaktní osoba
Bc. Erika Sprengerová, DiS. referent V - nábor a adaptace
Telefon
Mobil