menu

Supervisor Call centra

Název společnosti
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. - ÚL

Další informace

Vhodné pro OZP místo výkonu práce: Ústí nad Labem Do našeho týmu hledáme Supervizora call centra, který podpoří tým operátorů v dosahování výborných výsledků a přispěje k celkovému růstu firmy. Co bude Vaší náplní práce? o Zajištění plynulého chodu call centra a organizace každodenního provozu o Kontrola kvality a správnosti vyřizování hovorů s klienty o Aktivní podíl na plnění stanovených prodejních cílů o Pravidelné náslechy a hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby operátorům o Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů o Školení nových i stávajících kolegů, zvyšování jejich odbornosti Co nabízíme? o Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání o Přátelský a podpůrný kolektiv o Příležitost ovlivňovat chod a výsledky týmu o Občerstvení na pracovišti Nabízíme: - 25 dnů dovolené - motivující finanční ohodnocení a bonusy za výkonnost Pokud Vás tato příležitost zaujala a chcete se podílet na rozvoji dynamického call centra, zašlete nám svůj životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.

Informace

Publikováno
11. 6. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
26 000 - 30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce