menu

Administrativní pracovník/pracovnice - podpora mzdové a personální agendy

Název společnosti
CIMPAX CZ s.r.o.

Další informace

NÁPLŇ PRÁCE: oPříprava a zpracování podkladů pro mzdy (docházka, dovolené, nemocenské, změny pracovních poměrů aj.). oKomunikace s mzdovou účetní, personálním oddělením a státními institucemi (např. úřad práce, ČSSZ, zdravotní pojišťovny). oSpráva docházkového systému a pravidelná kontrola správnosti údajů. oKoordinace pracovnělékařských prohlídek, správa osobních složek zaměstnanců. oAktualizace údajů o zaměstnancích, vedení personálních záznamů. oTvorba a správa náborových inzerátů, administrativní podpora při výběrových řízeních. Další úkoly související s administrativní agendou: oPříprava, digitalizace a archivace firemní dokumentace. oTřídění, tisk a zařazování přijatých faktur do fyzických i digitálních složek. oPodpora oddělení logistiky a marketingu dle aktuálních potřeb. oObjednávky kancelářských potřeb a péče o kancelářské zázemí. oZajištění občerstvení a péče o návštěvy/klienty. Co od Vás očekáváme: oZkušenosti s administrativou, ideálně v oblasti mzdové nebo personální agendy. oDobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost samostatné práce. oKomunikativní znalost angličtiny - pro každodenní e-mailovou i ústní komunikaci. oUživatelská znalost MS Office. oVýhodou je znalost docházkových nebo mzdových systémů. oPříjemné a profesionální vystupování. ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, benefiční karta Pluxee, stravenkový paušál, jazykový kurz KONTAKT: Horáková Monika, e-mail: mho@cimpax.com

Informace

Publikováno
19. 6. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
30 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce