menu

Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí

Název společnosti
Město Bruntál

Další informace

na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 11. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanemstátu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o ukončené vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tzn. minimálně: ? vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, dále viz zákon , o uživatelská znalost práce na PC, o samostatnost, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresům, o odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou, o orientace v systému sociálních služeb, v systému pomoci v hmotné nouzi, státní sociální podpory a dávek pro osoby se zdravotním postižením výhodou, o orientace ve specifikách cílových skupin klientů sociální práce výhodou, o řidičský průkaz sk. B výhodou. Charakteristika vykonávané pozice: Sociální práce zaměřená na změnu klienta a na změnu sociálního prostředí, vedení správního řízení, činnost koordinátora prevence kriminality a koordinátora prevence závislostního chování, včetně zpracování žádostí o dotace v těchto oblastech. ?? Veškeré kontaktní informace naleznete na kontakt.mubruntal.cz I Tel.: +420 554 706 111 Nabízíme: o pružnou pracovní dobu, o 5 týdnů dovolené, o 5 dnů sick days, o a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: o jméno, příjmení a titul uchazeče, o datum a místo narození uchazeče, o státní příslušnost uchazeče, o místo trvalého pobytu uchazeče, o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, o datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Písemnou přihlášku lze podat: o ve lhůtě do 14.07.2025 na: ? podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál ? odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k ? odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Informace

Publikováno
26. 6. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
35 000 - 45 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce