Administrativní pracovník/pracovnice s přesahem do účetnictví pro Půjčovnu pomůcek
Název společnosti
Oblastní charita Pardubice
Další informace
Oblastní charita Pardubice - hledá ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA/ CI s přesahem do účetnictví pro Půjčovnu pomůcek
Náplň práce:
- osobní a telefonické jednání s klienty Půjčovny kompenzačních a zdravotnických pomůcek
- sepisování smluv, vyúčtování, zpracování faktur a plateb, upomínek, pohledávek
- evidence půjčovny, spolupráce s jednotlivými středisky sociálních a zdravotních služeb Charity
Požadujeme:
- SŠ s maturitou, nejlépe ekonomického směru
- znalost vedení účetnictví
- výpis z rejstříku trestů
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek
- smysluplnou práci v příjemném přátelském kolektivu velké stabilní společnosti
- rovnoměrné rozvržení pracovní doby Po-Pá
- příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
- podporu - odborné vedení, další vzdělávání, možnost supervize
- po zapracování možnost příspěvku na penzijní připojištění
Osobnostní předpoklady:
- ztotožnění se s posláním Charity
- odolnost vůči fyzické i psychické zátěži
- lidskost, poctivost, odpovědnost a komunikativnost
- schopnost a ochota ke spolupráci v týmu
- diskrétnost
- vlastní aktivita a tvořivý přístup
Zájemce prosíme o kontaktování Kristiny Karbašové, administrativní pracovnice. Životopis a motivační dopis zasílejte na e-mail: info@charitapardubice.cz nebo nás nás můžete kontaktovat telefonicky: +420 466 355 026
Vybrané uchazeče budeme kontaktovat.