menu

Referent/ka nákupu + marketing a zástup obsluhy online obchodu a prodeje

Název společnosti
HVG - Handels & Vertriebsgenossenschaft družstvo

Další informace

Místo výkonu práce: Májová 23, 350 02 Cheb / Družstevní 9, 351 01 Františkovy Lázně HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE: -Podpora při rozvoj stávajícího portfolia -vyhledávání nových produktových příležitostí -zodpovědnost od poptávky po zpracování nabídky -Zajišťování nákupu a tvorba smluv -komunikace s partnery společnosti -vedení obchodní dokumentace NÁPLŇ PRÁCE PŘÍ ZÁSTUPU: -Zpracování objednávek: kontrola a příprava podkladů. -Komunikace se zákazníky: odpovídání na dotazy, řešení reklamací a speciálních požadavků. -Nákup a skladová kontrola: doplňování zásob, práce s dodavateli. -Balení a expedice: příprava a balení zboží pro odeslání, kontrola kvality před odesláním. POŽADUJEME: -NĚMČINA SLOVEM I PÍSMEM, MINIMÁLNĚ B2 (pohovor probíhá v německém jazyce) -Základní orientace v administrativě. -Samostatnost, důraz na detail a schopnost rychle se učit. -UŽIVATELSKÁ ZNALOST PRÁCE S PC (MS OFFICE) NUTNÁ! -Příjemné vystupování a týmovou spolupráce. -ŘP skupiny B -ZASLÁNÍ ŽIVOTOPISU V ČESKÉM A NĚMECKÉM JAZYCE NABÍZÍME: -Práce na plný úvazek. -Příjemné pracovní prostředí. -Možnost profesního a platového růstu. -Práci na celoroční plný úvazek na 1 rok s možností prodloužení smlouvy na dobu neurčitou. -Pracovní doba: doba 40 hodin týdně od 07:30 h do 16:00 h.

Informace

Publikováno
25. 6. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
30 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce