menu

Administrativní pracovnice / pracovník na ekonomickém úseku

Název společnosti
Sídlo společnosti
Vídeňská 296/112a, 619 00, Brno
Jsme Canmet, technologická firma s více než 30 lety zkušenosti v oboru. Založili jsme ji s cílem poskytovat velkým firmám i drobným živnostníkům nejvyspělejší technologická řešení z oblasti strojírenství – na míru jejich podnikání. Dnes máme výhradní zastoupení pro 15 světoznámých společností, vyrábějících špičkové technologie a nástroje pro zpracování plechu. A vy můžete růst spolu s námi.

Baví vás administrativa, máte zkušenosti s fakturací a nezaleknete se občasné komunikace v angličtině nebo němčině? Hledáme pečlivou, samostatnou a spolehlivou osobnost, která nám pomůže s chodem ekonomického úseku. Nabízíme stabilní zaměstnání a kolektiv, kde si navzájem kryjeme záda. Zní to jako něco pro vás? Pak určitě čtěte dál.

Náplň práce

  • Zpracovávat tuzemské i zahraniční faktury
  • Evidovat sklad v účetním systému Helios
  • Řešit cestovní příkazy
  • Komunikovat s operátory a hledat řešení
  • Poskytovat administrativní podporu kanceláři

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
  • Praxe v ekonomickém sektoru výhodou, ale ne podmínkou
  • Pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně
  • Dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem), němčina je fajn bonus
  • Reference od předchozích zaměstnavatelů

Nabízíme

  • Práci na HPP v moderních kancelářích v Brně na Vídeňské
  • Opravdu přátelský kolektiv a naprosto férové podmínky – co dohodneme, to u nás platí!

Informace

Publikováno
28. 5. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Kanceláře na Vídeňské v Brně
Termín nástupu
možný ihned
Kontaktní osoba
Ing. Jarmila Mináriková