menu

Fakturantka /administrativní pracovnice M/Ž

Název společnosti
HONTER Company s.r.o. - prac.

Další informace

Náplň práce: - vystavování a vkládání objednávek,faktůr, pokladní dokladů atd - výkazy pro Intrastat, výkazy pro EKO-KOM - kontrola skladových zásob - příjem, výdej - hmotná zodpovědnost pokladny - komunikace se zákazníky a zpracování jejich poptávek - administrativní práce, zajištění dodávek zboží - práce s PC- Word, Exc, Pohoda Pracovní doba pondělí -čtvrtek 8-15:30, pátek 8-15. Od ideálního kandidáta očekáváme: - NUTNÁ ZNALOST ÚČETNÍHO PROGRAMU POHODA , SKLADOVÝH POHYBŮ - zanalost anglického jazyka - nutná znalost uživatelské práce na PC - dovednost písemné a telefonické komunikace - ochotu pracovat v kolektivu a učit se novým věcem - vstřícné a příjemné vystupování, - loajalitu a časovou flexibilitu, Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis na email: d.mankova@honter.cz

Informace

Publikováno
14. 5. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce