menu

Administrativní pracovník nákupu m/ž

Název společnosti
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. - Strojírenská ul.

Další informace

VYHRAZENO PRO OZP NÁPLŃ PRÁCE- Administrativní práce spojené s nákupem · Sledování požadavků a smluv v systému QML · Zpracování interních a externích objednávek · Administrativní skladová práce v systému Pohoda · Práce s daty, příprava podkladů a ceníků v MS Excel a Word · Vyhledávání nových dodavatelů a subdodavatelů · Zjišťování dostupnosti a skladových zásob zboží · Dle potřeby oddělení plnění dalších úkolů uložených vedoucím nákupu POŽADUJEME -- - pečlivost, samostatnost, spolehlivost Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu zašlete životopis.

Informace

Publikováno
14. 5. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
11 000 - 12 500 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce