menu

Administrativní pracovník/ce majetkového oddělení OSTRAVA

Název společnosti
OPTIMIA facility s.r.o.,Ostrava-Přívoz

Další informace

VYHRAZENO PRO OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail. Správa majetkového/technického oddělení. Převážně v oddělení majetku (kontrola a úprava v systémech QML, EXCEL). Evidence majetku, vypracovávání předávacích protokolů, inventarizace, administrativa s tím spojená. Další drobné úkoly majetkového/technického oddělení. Pracovní doba: po-pá 8-12----10-14 Požadujeme: Bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, praxe výhodou. Co Vám můžeme nabídnout: Osobní ohodnocení 1500,- Kč, perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání, práci v prostředí české společnosti. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek ve výši 5000,- Kč, bonus za doporučení kamaráda ve výši 3000,- Kč, 25 dnů dovolené.

Informace

Publikováno
16. 5. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
11 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce