menu

DISPONENT ZAKÁZKOVÉHO CENTRA M/Ž

Název společnosti
HYDRA a.s. - (816)

Další informace

Popis pracovního místa • zabezpečování nákupu svěřených materiálů (rozhodování o termínech a množství dodávek s ohledem na možnosti cash flow společnosti) • vystavování objednávek, kontrola potvrzení, sledování termínů dodávek materiálů • každodenní komunikace s dodavateli o (aktuálních) dodávkách / objednávkách • realizace dopravy materiálů – import k přiděleným dodavatelům • sledování, vyhodnocování a optimalizace skladových zásob svěřených materiálů dle stanovených cílů • zpracování dlouhodobějších výhledů materiálových potřeb pro dodavatele • práce s disponováním svěřené části hotových výrobků • plánování výroby na základě zakázek s ohledem na kapacitní a materiálové možnosti výroby jak v ČR, tak v Hydře Vietnam • tvorba výrobních plánů, kontrola termínů plnění • každodenní komunikace s obchodním oddělením • spolupráce na plnění cílů oddělení a společnosti Požadujeme • min. SŠ vzdělání • znalost AJ (písemná komunikace) • praxe a zkušenosti se zásobováním a plánováním výroby výhodou (materiálový disponent či plánovač výroby), ale vhodné i pro absolventy • dobrá uživatelská znalost MS Office • časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost • organizační a komunikační schopnosti • kreativní a iniciativní přístup k práci • odolnost vůči stresu • logické myšlení

Informace

Publikováno
3. 4. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
28 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce