menu

Technický specialista/ka zákaznické podpory a rozvoje produktu

Název společnosti
RECUAIR, s.r.o.

Další informace

Kontakt: kamila.matejkova@recuair.com Pracovní náplň: - Technická pomoc a komunikace se zákazníky - Technická podpora a školení partnerů i v zahraničí - Tvorba prezentací a příprava školení - Spolupodílení se na vývoji stávajících a nových jednotek - Komunikace s dodavateli - Příprava technických podkladů pro prodej a výrobu - Technická podpora výroby - Příprava podkladů pro manuály a videomanuály - Koordinace záručních a pozáručních oprav - Vzdálená správa jednotek Požadujeme: - SŠ/VŠ technického směru výhodou - Samostatnost, technické myšlení - Znalost práce na PC - Znalost programu CAD, Inventor, SolidWorks apod. výhodou - Orientaci v technických výkresech - ochotu učit se - řidičský průkaz skupiny B - znalost anglického jazyka výhodou Nabízíme: - práci na plný úvazek - HPP na dobu neurčitou (možnost práce na ŽL) - možnost kariérního růstu, férové jednání - flexibilní pracovní doba - motivační ohodnocení, prémie, 13. plat - firemní benefity - příspěvek na stravu, nápoje zdarma, zaměstnanecké slevy - možnost parkování, 25 dnů dovolené - mzda 45.000 - 60.000 dle zkušeností

Informace

Publikováno
9. 4. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
45 000 - 60 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce