menu

Administration and HR assistant

Název společnosti
Gemtek.CZ, s.r.o.

Další informace

Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce. Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené

Informace

Publikováno
2. 4. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
24 000 - 27 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce