menu

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK v domově pro seniory (M/Ž)

Název společnosti
Domov pro seniory Bukov, příspěvková organizace

Další informace

Vyřizování administrativní agendy vedoucího, vyřizování korespondencí podle obecných postupů a sestavování a koordinace průběhu denních plánů podle dispozic vedoucího, provádění všech administrativně-technických prací včetně pořizování záznamů z jednání. - Zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace. - Pořizování zápisů z porad vedení organizace a dalších jednání včetně kontroly plnění úkolů. - Zajišťování bezproblémového chodu sekretariátu organizace. - Zajišťování materiálně-technické stránky sekretariátu a kanceláře ředitele organizace včetně občerstvení. - Vedení veškeré administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace. - Plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace. Výkon funkce podatelny a výpravny pro celou organizaci včetně zajištění distribuce dokumentů jednotlivým úsekům organizace a fyzické donášky písemností poskytovateli poštovních služeb. - Zajišťování správy a provozu datové schránky organizace, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací. - Obsluha kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování). - Příprava, evidence a zpracování podkladů pro ekonomický úsek. Nabízíme: E-stravenky, 5 týdnů dovolené, po zkušební době příspěvek zaměstnavatele z FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.Pllatové ohodnocení v souladu s NV č. 466/2024 Sb., o platových poměrech ve veřejných službách a správě (8. platová třída - platový stupeň dle doby započitatelné praxe, po zapracování nadstandardní osobní příplatek). Kontakt: e-mailem

Informace

Publikováno
15. 4. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
21 530 - 30 920 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce