menu

Administrativní pracovník/pracovnice s AJ

Název společnosti
GOLD FREN s.r.o.

Další informace

Nástup dle dohody. Náplň práce spočívá ve výpomoci celkového chodu kanceláře. Vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané) také s anglicky mluvícími zákazníky, odesílání zásilek po světě pomocí spedičních firem PPL, UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy a příprava podkladů pro celní odbavení) a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Velkou výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence - MS Excel, Word, Outlook, účetní software Pohoda. Dále zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování. Pracovní doba 7:30 - 16:00. Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo). Podmínkou jsou dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti. Dále budou výhodou znalosti v oblasti obchodní. Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu. Vhodné i pro OZP a absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:30 - 16:00).

Informace

Publikováno
22. 4. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
27 000 - 32 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce