menu

Administrativní pracovník / pracovnice v CK se zaměřením na školní kolektivy

Název společnosti
Sídlo společnosti
Na Hanspaulce 799/37, 160 00, Praha 6
Jsme cestovní kancelář pro školní kolektivy. V průběhu celého roku realizujeme pro školy adaptační kurzy, školy v přírodě, lyžařské a sportovní kurzy, školní výlety a další.

Jako firma o 5 kmenových zaměstnancích a cca 80 externistech se maximálním možným způsobem snažíme o potlačení hierarchie. Každý člen týmu má možnost ovlivnit směřování firmy. Nejen, že taková možnost existuje, ale související diskuse mají svůj prostor a jsou podporovány.

Nabízíme svobodu, flexibilitu i podílení se na fungování firmy. Hledáme zodpovědnost, otevřenost a chuť se učit.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na HPP, energického a samostatného nadšence, který se postará o kompletní administrativní zajištění našich akcí.

Náplň práce

  • Komplexní administrace akcí: Příprava a sestavení nabídky a prodej – Příprava podkladů pro akce – Zajištění pojištění klientů včetně vyřizování storna – Vyhodnocování zpětných vazeb jejich zapracování
  • Komunikace s klienty: Komunikace s odběrateli (školy, resp. ředitelé škol a učitelé)
  • Komunikace s dodavateli: Aktivní komunikace s ubytovateli v ČR i zahraničí – Aktivní komunikace s dopravci – vyhledávání nových kontaktů
  • Aktivní účast na směřování firmy a tvorbě nabídky: Jsme pětičlenný tým a vše nové tvoříme ve společné diskusi 
  • Příležitostná účast na akcích: Možnost osobní účasti na akcích mimo hlavní sezónu, případně jako záloha

Požadujeme

  • SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy
  • Vyvážení svobodného přístupu vlastní zodpovědností a aktivní komunikací
  • Zkušenost s kancelářskou prací a uživatelskou znalostí nástrojů MS 365
  • Zkušenost s prací v cestovním ruchu nebo ve školství výhodou
  • Prodejní a marketingové dovednosti
  • Ochotu sezónního nasazení
  • Samostatnost
  • Kreativitu a přinášení nových podnětů
  • Zájem o možnosti využití AI v práci výhodou
  • Překvapte nás / Rádi se naučíme něco nového / Rádi se pobavíme

Nabízíme

  • Pracovní smlouvu na dobu 1 roku, následné prodloužení na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu – každý je u nás zodpovědný za to, že je jeho práce hotová a je na něm, kdy a jak ji udělá
  • Možnost práce na home office s přítomností v kanceláři minimálně 3x týdně – jsme svobodní, ale bez komunikace to nejde
  • Sezónní nasazení vyvážené volnem o školních prázdninách, zejména letních
  • Dovolená dle potřeby (s ohledem na uvedené sezóny)
  • Služební notebook, telefon a internet
  • Interní databázi usnadňující potřebnou administrativu s prvky automatizace
  • Možnost podílet se na rozvoji a směřování svobodné firmy i vývoji interních nástrojů
  • Podpora dalšího vzdělávání
  • Příspěvek na stravování a příspěvky na nákup sportovního a jiného vybavení
  • Dobrou kávu, čaj a další občerstvení při práci 😊
  • Možnost zapůjčení bohatého firemního materiálu

Informace

Publikováno
11. 4. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Praha
Termín nástupu
ideálně červen 2025 - dle dohody
Kontaktní osoba
Mgr. Jana Lidická