menu

Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení

Název společnosti
OPTIMIA facility s.r.o. - pracoviště: Strojírenská 4/7

Další informace

VYHRAZENO PRO OZP Pracovní náplň: - správa majetkového/technického oddělení. - převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL) - objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů - další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení - pracovní doba: zkrácený úvazek, ranní směny Požadujeme: spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost, práce na PC Excel, Word (Suma) řidičský průkaz sk. B výhodou, praxe výhodou Jiné výhody - HPP na zkrácený úvazek - 25 dní dovolené - možnost odměn na základě výkonů - podporu vzdělávání, školení a kurzů - občerstvení na pracovišti - flexibilní rozvržení pracovní doby Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.

Informace

Publikováno
3. 3. 2025
Pracovní vztah
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
11 000 - 12 500 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce