menu

PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA ODDĚLENÍ ADMINISTRACE PROJEKTŮ

Název společnosti
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC

Další informace

Popis prac. pozice: Projektový manažer zajišťuje koordinaci projektových aktivit, vedení projektového týmu, spolupracuje na PR projektu. Provádí administraci projektu (změny, průběžné a závěrečné zprávy o realizaci a udržitelnosti projektu, komunikace s řídícím orgánem, sledování naplňování monitorovacích indikátorů). Odpovídá za obsahový a časový harmonogram projektu. Ve spolupráci s finančním manažerem koordinuje a kontroluje čerpání rozpočtu včetně návrhů jeho změn. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby Hlásit se emailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 28.2.2025. Výběrové řízení proběhne v měsíci březnu 2025 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.

Informace

Publikováno
12. 2. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
33 280 - 38 570 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce