menu
Název společnosti
KBC Global Services Czech Branch pracoviště

Další informace

Naším úkolem v oblasti pojištění je administrativní podpora pojistných produktů. Ať už jde o proces před založením pojištění, ověření předpokladů na straně klienta pro nastavení pojištění nebo jakékoli změny v pojištění, které klient požaduje. Životní pojištění řešíme především pro KBC Belgium, takže znalost angličtiny je nezbytná. V naší doméně máte ideální příležitost nastartovat svou kariéru, pro začátek nejsou potřeba žádné další dovednosti kromě angličtiny, ochoty učit se a citu pro detail. Postupně však získáte kompetence a znalosti v oblasti vyřizování životního pojištění, dále se můžete rozvíjet v oblasti automatizace procesů, například se můžete stát odborníkem na excel, automatizaci a robotizaci nebo se pustit do projektové práce. Očekávání: o Ochota učit se o Schopnost a odvaha komunikovat v angličtině. S belgickými kolegy budete v každodenním kontaktu o Zodpovědnost a zájem zůstat u nás pár let, během kterých se můžete posunout v kariéře výš o Chuť objevovat nová řešení a zájem poznávat nové lidi 25 dní dovolené - 3 dny osobního volna - stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta - školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí - možnost práce z domova Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Informace

Publikováno
17. 1. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 34 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce