menu

Sekretář / sekretářka - administrativní pracovník / pracovnice

Název společnosti
GARED s.r.o.

Další informace

Kontakt zasláním životopisu na e-mail bartakova@gared.cz nebo telefonicky PO-PÁ od 9:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy) - znalost anglického jazyka výhodou - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka) - příjemné vystupování a komunikativnost - schopnost organizace práce, diskrétnost, samostatnost a zodpovědnost - práce v MS Office + Outlook, uživatelská znalost internetu - schopnost postarat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti, připravit firemní jednání a zasedání, vést příslušnou dokumentaci a zajišťovat další věci, které jsou potřeba pro chod firmy. Náplň práce: - převážně administrativní práce spojená s chodem firmy - organizace schůzek a setkání - ohlašování a uvádění návštěv, starost o ně a jejich zaznamenávání příchodů a odchodů do evidenčního systému - vyřizování korespondence, kopírovaní, tisk, scan - telefonování a přepojování hovorů - agenda zajišťování kancelářského a dalšího vybavení - soustřeďování důležitých dokumentů, nařízení, příkazů, výkazů, a dalších - pořizování zápisů z porad - péče o společná místa i pro zaměstnance firmy - rezervace ubytování, letenek, výstav, veletrhů, a dalších - zajišťování zásilek - organizační služby pro vedoucí pracovníky - občasná výpomoc ostatním oddělením firmy - ostatní administrativní podpůrné činnosti a běžné provozní záležitosti. Nabízíme: - PP na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou - stravné 70,- Kč/ 1 den.

Informace

Publikováno
23. 1. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Práce na zkrácený úvazek
Mzdové ohodnocení
28 000 - 30 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce