menu

Referent IV - nábor a adaptace

Název společnosti
Sídlo společnosti
Máchova 201, 471 27, Stráž pod Ralskem
DIAMO, státní podnik, se sídlem ve Stráži pod Ralskem je organizací, která realizuje zahlazování následků hornické činnosti po těžbě uranu, rud a části uhelného hornictví v České republice.

Hledáme pečlivého, komunikativního a zodpovědného člověka s organizačními schopnostmi a proaktivním přístupem. Jste týmový hráč, který se rád učí nové věci a má chuť přispět k rozvoji firmy? Můžete se podílet nejen na budování pozitivního pracovního prostředí, ale i na zefektivnění náborových a adaptačních procesů. Pokud se chcete podílet na náboru a adaptaci nových zaměstnanců, jsme připraveni vás podpořit ve vašem profesním růstu.  

 

Pracovní náplň:

  • samostatná příprava, správa a publikace pracovních inzerátů na relevantních platformách,
  • organizace a koordinace pohovorů, včetně spolupráce s vedoucími pracovníky na definování požadavků a výběru kandidátů,
  • vedení administrativy spojené s výběrovým řízením a příprava zpětné vazby pro uchazeče,
  • koordinace adaptačního procesu od nástupu až po zkušební dobu,
  • monitoring a hodnocení průběhu adaptace,
  • aktivní podíl na rozvoji náborových a adaptačních postupů, 
  • účast na kariérních veletrzích a podpora budování značky zaměstnavatele.

 

Požadované vzdělání:

  • SŠ/VŠ (ekonomický nebo humanitní obor výhodou)

 

Další požadavky:

  • praxi v oblasti HR min. 2 roky,
  • uživatelskou znalost MS Office,
  • výborné komunikační a organizační schopnosti, 
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu, 
  • odpovědnost, pečlivost a systematický přístup k práci, 
  • schopnost empaticky naslouchat a vytvářet pozitivní vztahy,
  • chuť učit se a hledat inovativní řešení.

 

Nabízíme:

  • zázemí stabilní české společnosti,
  • pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou,
  • mzdové ohodnocení dle dosavadních zkušeností,
  • pružnou/pevnou pracovní dobu, 
  • možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních),
  • možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti,
  • dostatečný adaptační proces,
  • nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP):
    • dovolená v délce 6 týdnů
    • měsíční prémie
    • home office
    • mimořádná roční odměna
    • příspěvek na stravování
    • odměny při pracovních a životních výročích
    • příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a pojistné na soukromé životní pojištění nebo dlouhodobý investiční produkt.

Termín pro podání nabídky: do 21. 2. 2025    

V případě zájmu o pracovní nabídku zašlete životopis spolu s průvodním dopisem.

Informace

Publikováno
23. 1. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Dolní Rožínka
Termín nástupu
ihned, popř. dle dohody
Kontaktní osoba
Ing. Lucie Reichelová - vedoucí oddělení náboru a adaptace
Telefon
Mobil