menu

ASISTENT/KA OBCHODU

Název společnosti
KUBOUŠEK s.r.o.

Další informace

Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce - U nás budeš denně používat angličtinu nebo němčinu v emailové komunikaci s našimi zahraničními partnery. Je velmi důležité, abys uměl/a alespoň jeden z těchto jazyků na komunikativní úrovni (B2) - Vzdělání bys měl/a mít minimálně středoškolské s maturitou. Tato pozice je vhodná i pro absolventy - Práce s počítačem a MS Office je pro Tebe hračka Na co dalšího se můžeš těšit? Motivační finanční ohodnocení; Bonusy při pracovním a životním výročí; Kolegy, kteří Ti se vším poradí; Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; Služební notebook, telefon a stravenkový paušál V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem nebo telefonicky.

Informace

Publikováno
2. 10. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce