Vyřizování reklamací zákazníků: diagnostika vadných produktů, komunikace se zákazníky v rámci reklamačního procesu a poskytování technické podpory. Práce s kancelářským balíkem (tabulky, dokumenty). Neustálé učení a práce s novými produkty a technologiemi. Dohledávání informací v technické dokumentaci a organizace úkolů. Očekáváme: Vzdělání s technickým zaměřením, ideálně v oboru elektrotechnika/elektronika, nebo odpovídající praxi. Skvělou znalost anglického a českého jazyka, schopnost psát i mluvit včetně odborné terminologie. Zájem o moderní technologie a nadcházející trendy.
Výhodou (nikoliv podmínkou): Samostatná práce s linuxovými systémy a okrajová znalost v C++, Pythonu a MicroPythonu.
Zaměstnanecké výhody: Dotované stravování; Sick Days/ Free Days; Příspěvek na dopravu; Káva z naší vlastní pražírny na pracovišti zdarma
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.