menu

Energetický koordinátor / koordinátorka do oddělení strategického a udržitelného rozvoje

Název společnosti
Sídlo společnosti
Horní náměstí 583, 77900, Olomouc

Statutární město Olomouc

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/117
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Energetický koordinátor / koordinátorka do oddělení strategického a udržitelného rozvoje

Druh práce: koordinace přípravy energetického společenství, tvorba a koordinace komplexních koncepčních činností týkajících se technické infrastruktury a energetického hospodářství statutárního města Olomouce zařazených v odboru strategie a řízení

Bližší specifikace pracovní činnosti:
• podílí se na tvorbě/aktualizaci, organizačním popř. administrativním zajištění a implementaci koncepčních rozvojových dokumentů v oblasti energetiky statutárního města Olomouce popř. vyšších územních celků s důrazem na zapojení města Olomouce,
• spolupracuje na rozvojových projektech zaměřených na oblast energetiky města popř. jeho partnerů s regionálním přesahem,
• zadávání zpracování a koordinace zpracování potřebných podkladových (technických, ekonomických a právních) materiálů nezbytných pro vznik a efektivní fungování energetického společenství (dále jen ES),
• vykonává související aktivity potřebné ke vzniku ES,
• pořádání občanských nebo sousedských shromáždění k připravovaným projektům (propagace ES a posuzování v dané komunitě konkrétních projektů navrhovaných do ES apod.),
• další propagace, představení, prezentace apod. vzniku ES a komunitní energetiky jako celku (články v obecních médiích, lokální reklama apod.),
• účastní se proškolení a povinných vzdělávacích kurzů v oblasti komunitní energetiky potřebných pro činnost koordinátora ES,
• spolupracuje na pořádání plánovacích workshopů vznikajícího ES,
• spolupracuje s webmasterem na prezentaci vzniku ES a komunitní energetiky jako celku na oficiálních internetových stránkách města,
• facilitace plánovacích procesů mezi členy ES,
• podílí se na zpracování a podávání žádostí spojených s povolovacími procesy při zakládání ES,
• předkládá návrhy na právní konzultace a zastoupení v procesech při zakládání ES.

Zákonné předpoklady:
• státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
• dosažení věku 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka.

Požadované předpoklady: 
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.

Praxe: 
• praxe min. 3 roky v oblasti koordinace investičních projektů, ekonomického, dotačního nebo energetického poradenství, asistence u energeticky úsporných projektů nebo OZE nebo obdobném směru.

Jiné požadavky:
• orientace v oblasti komunitní energetiky výhodou,
• znalost právních předpisů a norem v oblasti energetiky výhodou,
• orientace v oblasti veřejné správy výhodou,
• orientace v oblasti dotační politiky EU a ČR výhodou,
• znalost a práce s projektovou dokumentací výhodou,
• znalost práce na PC (MS Office),
• schopnost analytického a koncepčního myšlení,
• organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi,
• řidičský průkaz skupiny B,
• komunikativní a prezentační dovednosti,
• zajišťování administrativních činností,
• ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Platová třída: 12. platová třída (27.250 – 40.120,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Pracovní poměr: doba neurčitá

Nabízíme:
• možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
• 5 týdnů dovolené,
• 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna
• na dobrovolnickou činnost,
• pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu
• z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
• zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
• příjemné pracovní prostředí,
• přátelský kolektiv,
• příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
• Multibenefitkarta Pluxee – příspěvek na stravování a volnočasové aktivity,
• možnost jednorázové sociální výpomoci,
• bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
• možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům,
• služební mobilní telefon a notebook,
• možnost využít benefitní program mobilních operátorů,
• finanční dary,
• možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma,
• permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej,
• interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti,
• možnost kratší pracovní doby a jiné úpravy pracovní doby,
• možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu,
• jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž.

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

• jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li cizího státního občana,
• název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
• datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit: 
• strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášky: 9. 10. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:
poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
datovou schránkou (ID: kazbzri),
osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: ZDE nebo na oddělení personálním a právním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Informace

Publikováno
18. 9. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
27 250 - 40 120 Kč
Místo práce
správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Kontaktní osoba
Personální oddělení
Telefon