menu

Referent / referentka pro správu provizí a uživatelů IS

Název společnosti
Sídlo společnosti
Lazarská 1718/3, 110 00, Praha 1
Jsme největším retailovým prodejcem cestovního pojištění a jedničkou na trhu v oblasti zdravotního pojištění cizinců. Máme bohaté zkušenosti nejen v oblasti pojištění majetku a odpovědnosti občanů i podnikatelů, ale i v jiných odvětvích pojištění.

Náplň práce

  • evidence a správa zprostředkovatelů a získatelů v interním IS
  • podpora uživatelů interního IS: asistence uživatelům při práci se systémem, řešení technických problémů a zajišťování hladkého provozu
  • zpracování provizí pro externí zprostředkovatele
  • správa a kontrola provizí: zajišťování správnosti a včasnosti výplat provizí, kontrola dat a reportů v Excelu
  • dohledávání a řešení nesrovnalostí v datech - podklady pro provize.
  • spolupráce s ostatními odděleními: komunikace a spolupráce s finančním, obchodním a IT oddělením 

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomického zaměření)
  • zkušenost s prací v Excelu na pokročilé uživatelské úrovni
  • základní znalost práce s IT systémy a ochotu učit se novým technologiím
  • pečlivost a důslednost při práci s daty a čísly
  • schopnost samostatné práce i práce v týmu, dobré komunikační dovednosti
  • analytické myšlení a schopnost řešit problémy

Nabízíme

  • stabilní pracovní zázemí v renomované společnosti s dlouholetou tradicí
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy 
  • možnost profesního rozvoje a vzdělávání
  • pružná pracovní doba

Zajímavé finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění apod.).

Vybraní kandidáti budou pozváni k osobnímu pohovoru, ostatním předem děkujeme.

Informace

Publikováno
18. 9. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Praha
Termín nástupu
dle dohody
Kontaktní osoba
Zdeňka Vadasová