menu

Junior Property Manager

Název společnosti
Sídlo společnosti
Želetavská 1525/1, 14000, Praha 4
Passerinvest Group je ryze česká investiční a developerská společnost, která byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov i rezidenčních objektů. Jako odpovědný urbanistický stavitel a investor je společnost od roku 1996 spojována převážně s s Brumlovkou (dříve BB Centrum) v Praze 4, které je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě z pohledu developmentů budovaných jediným investorem. Společnost Passerinvest Group zde doposud investovalatéměř 16 miliard Kč, z nichž 1,6 miliardy Kč byly vloženy do neziskových projektů, které jsou využívány širokou veřejností (školství, veřejná zeleň, sportoviště a městská infrastruktura, bezpečnost, ekologie).

Do našeho týmu hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Junior Property Manager. Hledáme absolventa technické VŠ (příp. SŠ), který by mě/al na starosti menší objekt v lokalitě Brumlovka a pomáhal/a a rozvíjet své zkušenosti po boku seniorních Property managerů, tak, aby v budoucnu mě/al na starosti některý z moderních budov vlastněných společností Passerinvest Group.

 

Pracovní náplň

  • property management menšího objektu
  • organizace výběrových řízení dodavatelů služeb 
  • reporting majiteli budov v rozsahu daném smluvními podmínkami 
  • dohled nad všemi dodavateli a správou budov včetně facility managementu
  • finanční evidence nákladů budovy – jejich kompletní rozpočtování a rozúčtování 
  • kompletní řízení provozu budovy včetně všech souvisejících činností
  • zastupování majitele budov při jednání s orgány státní správy
  • autorizace plateb ve smyslu validace a alokace nákladů
  • spolupráce s účetním oddělením a auditory
  • spolupráce s obchodním oddělením
  • neustálý kontakt s nájemci a sledování milníků nájemních smluv
  • spolupráce s pověřenými právními zástupci majitele na přípravě nájemních smluv a jejich dodatků
  • řešení vzniklých pojistných událostí
  • vykonává další pracovní úkoly dle pokynů nadřízeného zaměstnance
  • podpora a výpomoc Property managerům v rámci týmu
  • výpomoc s chodem týmu Property managementu (teambuilding, udržování společné evidence údajů budov investora apod.)

Požadujeme

  • SŠ, ideálně VŠ technického zaměření - vhodné i pro absolventy
  • praxe ve stavebnictví či provozu budov výhodou, nicméně není nezbytná
  • znalost práce na PC - MS Office
  • AJ min. B2
  • klientský proaktivní přístup, dobrá organizace práce, samostatnost, zodpovědnost, loajalita

Nabízíme

  • práce na plný úvazek (v případě nižšího úvazku záleží na domluvě)
  • nadstandardní zaměstnanecké benefity 
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zázemí stabilní české společnosti

Informace

Publikováno
19. 6. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Práce na zkrácený úvazek
Místo práce
Praha 4, Brumlovka
Termín nástupu
ihned
Kontaktní osoba
Personální oddělení